Тәжрибедегі рефлекция
7 күн |
Мерзімі: 07.02.2017 |
Тренер: Тоқбаев Қазбек Өмірәліұлы |
||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
1-сабақ: Оқудағы кедергілерді анықтау. Оқудағы кедергілерді, соның ішінде жас ерекшеліктері проблемаларын жеңу мақсатындағы педагогикалық тәсілдерді таңдау және нақтылау. 2-сабақ: Оқушылардың қабілеттері және оқуға жағымды көзқарастары. |
|||||||||||
Жалпы мақсаты: |
Мұғалімдер оқуда туындауы мүмкін барлық кедергілерге талдау жасайды және оларды шешу жолдарын ұсынады |
|||||||||||
Оқу нәтижелері: |
Мұғалімдер өздерінің тәжірибесі негізінде кедергілерді азайтудың әдістерін әзірлейді |
|||||||||||
Түйінді идеялар |
Сынып жағдайында оқытудағы кедергілерді білу. Оқушыларды оқытудың тиімділігін қалыптастыруға ықпал ететін факторлар. Оқушылардың оң көзқарасы мен оң күйі оқу үдерісінің сапасына белгілі бір жағдайда әсер етеді. |
|||||||||||
1-сабақ |
||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||
Уақыты |
Тапсырмалар түрлері |
Мектеп тренерініңіс-әрекеті |
Тыңдаушылардың іс-әрекеті |
Ресурстар |
||||||||
5 минут |
Тренинг |
«Сәлем сөздің анасы, жылы сөз оның дауасы» Салемдесе отырып бір біріне 1 жақсы тілек тілейді. |
Шеңберде қол ұстасып тұрады, жақсы тілек тілейді. |
|
||||||||
7 минут |
«Жаңбыр» жаттығуы.
|
Тыңдаушыларға бір қолмен ғана бір парақ қағазды умаждау және сол қолмен қағазды ашу ұсынылады. Сонда жаңбырдың даусын естиді. 1, 2, 3, 4 санау арқылы топқа бөледі.
|
Тыңдаушылар жаттығу жасау арқылы топқа бірігеді. |
қағаз |
||||||||
8 минут |
«Ашық микрофон» әдісі |
Үйге берілген тапсырманы сұрау, қайталау үшін «Ашық микрофон» әдісі арқылы бір-біріне дайындап келген сұрақтарын қоюды ұсыну. |
Тыңдаушылар дайындап келген сұрақтарын микрофон ұстаған мұғалімге қояды, микрофонды ауыстыра отырып сұрақ-жауап жүргізіледі. |
Микрафон, сұрақтар |
||||||||
10 минут
|
Ой қозғау
|
Зейінді шоғырландыруға арналған миға шабуыл сұрақтары: -Сіздер оқытуда қандай кедергілерге тап боласыздар, оны қалай шешесіздер? -Жалпы оқушылардың жас ерекшіліктеріне қарай қызығушылығын арттыруды көздейтін шағын болса да, зерттеулер жүргізіп көрдіңіздер ме? Ол қалай жүзеге асады?
|
Сұрақтарға жауап береді, талдау жүргізеді, қорғайды. |
сұрақтар |
||||||||
20 минут |
Мағынаны тану
|
Оқушыларға оқудағы кедергілерді жеңуге қалай көмектесу керектігі мәселелері бойынша кеңес беру стратегиясы, оқыту және оқу салалары туралы презентациялық түсінік беріледі.
|
Зейін қойып тыңдайды, дұрыс шешім қабылдау үшін бұл қызметтің үш саласын қажеттігін ескереді. Түйінді идеяларды жазып алу үшін топта жұмыс істейді. |
слайдтар ҮМ 99-101
|
||||||||
15 минут |
«Кинометафора» әдісі
|
Фильмден үзінді көрсетеді: А) Сұрақтар арқылы Қожаның бойындағы кедергілерді анықтайды. Ә) «Қазіргі таңда мектептерде оқуға кедергі жасайтын қандай факторлар бар?» деген сұрақ қояды. Әр топ: 1-топ: Отбасындағы Қожаның кедергісін анықтап, көмектеседі. 2-топ: Сыныптастар арасындағы Қожаның кедергісін анықтап, көмектеседі. 3-топ: Мектептегі Қожаның кедергісін анықтап, көмектеседі. 4-топ: Қазіргі таңдағы Қожаларға қандай көмек көрсете аламыз? |
Бейнежазба бойынша өз пікірлерін ортаға салады.
Қазіргі таңдағы оқушыларда кездесетін кедергілерді анықтайды.
Әр ортадағы Қожаға әр топ өзінше кедергілерді анықтап, қандай көмек көрсету жолдарын ұсынады. Постер қорғайды. |
бейнежазба, флепчарт, маркерлер |
||||||||
25 минут |
Презентациялық таныстырылым
|
Слайд арқылы оқу мен оқытудағы кедергілерді түсіндіріп, оны жоюдың жолын қарастырады. Таныстырылым бойынша сұрақтарға жауап алады.
|
Тыңдаушылар презентациялық таныстырылым арқылы түсінеді, кедергілерді анықтайды, оны жою стратегияларын қарастырады, сұрақтарға жауап береді:
|
слайд |
||||||||