Тәжрибедегі рефлекция » Қ.Үкібаев атындағы №37 ЖОМ
Түркістан облысы
Мақтарал ауданы білім бөлімінің
"Қ.Үкібаев атындағы №37 жалпы білім беретін мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(775) 678-66-94
Есепші бөлімі:
+7(778) 388-25-50
Нашар көрушілер
нұсқасы
03
ақпан
2017

Тәжрибедегі рефлекция

Тәжрибедегі рефлекция


 

7 күн

Мерзімі: 07.02.2017       

Тренер: Тоқбаев Қазбек Өмірәліұлы

Сабақтың тақырыбы:

1-сабақ: Оқудағы кедергілерді анықтау. Оқудағы кедергілерді, соның ішінде жас ерекшеліктері проблемаларын жеңу мақсатындағы педагогикалық тәсілдерді таңдау және нақтылау.                                                                                                        

2-сабақ: Оқушылардың қабілеттері және оқуға жағымды көзқарастары.

Жалпы мақсаты:

Мұғалімдер оқуда туындауы мүмкін барлық кедергілерге талдау жасайды және оларды шешу жолдарын ұсынады

Оқу нәтижелері:

Мұғалімдер өздерінің тәжірибесі негізінде кедергілерді азайтудың әдістерін әзірлейді

Түйінді идеялар

Сынып жағдайында оқытудағы кедергілерді білу.                                                                                                                   Оқушыларды оқытудың тиімділігін қалыптастыруға ықпал ететін факторлар.                                                                                     Оқушылардың оң көзқарасы мен оң күйі оқу үдерісінің сапасына белгілі бір жағдайда әсер етеді.

1-сабақ

Сабақ барысы

Уақыты

Тапсырмалар түрлері

Мектеп тренерініңіс-әрекеті

Тыңдаушылардың іс-әрекеті

Ресурстар

5

минут

Тренинг

«Сәлем сөздің анасы, жылы сөз оның дауасы»

Салемдесе отырып бір біріне 1 жақсы тілек тілейді.

Шеңберде қол ұстасып тұрады, жақсы тілек тілейді.

 

7 минут

«Жаңбыр» жаттығуы.

 

Тыңдаушыларға бір қолмен ғана бір парақ қағазды умаждау және сол қолмен қағазды ашу ұсынылады. Сонда жаңбырдың даусын естиді.

1, 2, 3, 4 санау арқылы топқа бөледі.

 

Тыңдаушылар жаттығу жасау арқылы топқа бірігеді.

қағаз

8 минут

«Ашық микрофон» әдісі

Үйге берілген тапсырманы сұрау, қайталау үшін «Ашық микрофон» әдісі арқылы бір-біріне дайындап келген сұрақтарын қоюды ұсыну.

Тыңдаушылар дайындап келген сұрақтарын микрофон ұстаған мұғалімге қояды, микрофонды ауыстыра отырып сұрақ-жауап жүргізіледі.

Микрафон, сұрақтар

 

10 минут

 

Ой қозғау

Зейінді шоғырландыруға арналған миға шабуыл сұрақтары:               

-Сіздер оқытуда қандай кедергілерге тап боласыздар, оны қалай шешесіздер?                                                                                                     -Жалпы оқушылардың жас ерекшіліктеріне қарай қызығушылығын арттыруды көздейтін  шағын болса да, зерттеулер жүргізіп көрдіңіздер ме?  Ол қалай жүзеге асады?

  

Сұрақтарға жауап береді, талдау жүргізеді, қорғайды.

сұрақтар

20 минут

Мағынаны тану

 

Оқушыларға оқудағы кедергілерді жеңуге қалай көмектесу керектігі мәселелері бойынша кеңес беру стратегиясы,

оқыту және оқу салалары туралы

презентациялық түсінік беріледі.

 

Зейін қойып тыңдайды, дұрыс шешім қабылдау үшін бұл қызметтің үш саласын қажеттігін ескереді. Түйінді идеяларды жазып алу үшін топта жұмыс істейді.

слайдтар

ҮМ 99-101

 

 

 

 

 

 

15 минут

«Кинометафора» әдісі

 Фильмден үзінді көрсетеді:

 А) Сұрақтар арқылы Қожаның бойындағы кедергілерді анықтайды.

Ә) «Қазіргі таңда мектептерде оқуға кедергі жасайтын қандай факторлар бар?» деген сұрақ қояды.

Әр топ: 1-топ: Отбасындағы Қожаның кедергісін анықтап, көмектеседі.

2-топ: Сыныптастар арасындағы Қожаның кедергісін анықтап, көмектеседі.

3-топ: Мектептегі Қожаның кедергісін анықтап, көмектеседі.

4-топ: Қазіргі таңдағы Қожаларға қандай көмек көрсете аламыз?

Бейнежазба бойынша өз пікірлерін ортаға салады.

 

Қазіргі таңдағы оқушыларда кездесетін кедергілерді анықтайды.

 

Әр ортадағы Қожаға әр топ өзінше кедергілерді анықтап, қандай көмек көрсету жолдарын ұсынады.

Постер қорғайды.

бейнежазба, флепчарт, маркерлер

25 минут

Презентациялық таныстырылым

Слайд арқылы оқу мен оқытудағы кедергілерді түсіндіріп, оны жоюдың жолын қарастырады.

Таныстырылым бойынша сұрақтарға жауап алады.

 

 

 

 

 

 

Тыңдаушылар презентациялық таныстырылым арқылы түсінеді, кедергілерді анықтайды, оны жою стратегияларын қарастырады, сұрақтарға жауап береді:

Проблема

Шешу жолдары

Шешімі

 

 

 

слайд

Похожие публикации:

01 ақпан 2017 ҰБТ 2017
Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив