Тәлім. тағлым. тәрбие. - Қ.Үкібаев атындағы №37 ЖОМ http://ukibaev-maktaaral.mektebi.kz/ ru Тәлім. тағлым. тәрбие. - Қ.Үкібаев атындағы №37 ЖОМ DataLife Engine Әлеуметтік педагог жұмыстары http://ukibaev-maktaaral.mektebi.kz/oushylara/leumettk-zhmystar/219-leumettk-pedagogty-lauazymdy-mndet.html http://ukibaev-maktaaral.mektebi.kz/oushylara/leumettk-zhmystar/219-leumettk-pedagogty-lauazymdy-mndet.html
  • Әлеуметтік педагогтың лауазымдық міндеті.
  • 2020-2021 оқу жылы әлеуметтік педагогтың жылдық жоспары
  • 2020-2021 оқу жылның есебі
  • 2021-2022 оқу жылының жылдық жоспар
  • 2021-2022 оқу жылының айлық жоспары
  • 2021-2022 оқу жылының апталық жоспары
  • 2021-2022 оқу жылының жылдық есебі
  • 2022-2023 оқу жылы әлеуметтік педагогтың жылдық жоспары
  • 2022-2023 оқу жылының айлық жоспары
  • 2022-2023 оқу жылының апталық жоспары
  • 2022-2023 оқу жылының қорытынды есебі

  • ]]>
    admin Mon, 13 Nov 2023 11:44:03 +0600
    Ақысыз үйірмелер http://ukibaev-maktaaral.mektebi.kz/oushylara/aysyz-jrmeler/218-aysyz-jrmelet.html http://ukibaev-maktaaral.mektebi.kz/oushylara/aysyz-jrmeler/218-aysyz-jrmelet.html
  • 2020-2021 оқу жылғы ақысыз үйірмелердің құжаттамасы;
  • 2022-2023 оқу жылғы ақысыз үйірмелердің құжаттамасы. (Жас шекарашылар)
  • 2023-2024 оқу жылғы ақысыз үйірмелердің құжаттамасы. (Биология)
  • 2023-2024 оқу жылғы ақысыз үйірмелердің құжаттамасы. (Агылшын)
  • 2023-2024 оқу жылғы ақысыз үйірмелердің құжаттамасы. (Жас математик)
  • 2023-2024 оқу жылғы ақысыз үйірмелердің құжаттамасы. (Қолөнер)
  • 2023-2024 оқу жылғы ақысыз үйірмелердің құжаттамасы. (Маржан соз)
  • 2023-2024 оқу жылғы ақысыз үйірмелердің құжаттамасы. (Шебер колдар)
  • ]]>
    admin Fri, 10 Nov 2023 15:41:54 +0600
    Тәрбие жұмыстары: http://ukibaev-maktaaral.mektebi.kz/oushylara/trbie-zhmystary/191-2020-2021-ou-zhylyny-trbie-zhmys-zhospary.html http://ukibaev-maktaaral.mektebi.kz/oushylara/trbie-zhmystary/191-2020-2021-ou-zhylyny-trbie-zhmys-zhospary.html
    ]]>
  • 2020-2021 оқу жылының тәрбие жұмыс жоспары;
  • 2020-2021 айлық жоспар
  • 2020-2021 құқық бұзушылық
  • 2020-2021 қыздар ұйымы
  • 2020-2021 оқу жылының зорлық-зомбылыққа арналған іс-шаралар
  • 2020-2021 оқу жылының сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес бойынша іс-шаралар
  • 2021-2022 оқу жылының қыз балалардың ерте жүктілікке қарсы жүргізілетін жұмыс жоспары
  • 2020-2021 оқу жылының жылдық есебі
  • 2021-2022 оқу жылының тәрбие жұмыс жоспары; 
  • 2021-2022айлық жоспар
  • 2021-2022 құқық бұзушылық
  • 2021-2022 қыздар ұйымы
  • 2021-2022 оқу жылының зорлық-зомбылыққа арналған іс-шаралар 
  • 2021-2022 оқу жылының сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес бойынша іс-шаралар
  • 2021-2022 оқу жылының қыз балалардың ерте жүктілікке қарсы жүргізілетін жұмыс жоспары
  • 2021-2022 оқу жылының жылдық есебі
  • 2022-2023 оқу жылының тәрбие жоспары
  • 2022-2023 айлық жоспар
  • 2022-2023 құқық бұзушылық
  • 2022-2023 қыздар ұйымы
  • 2022-2023 оқу жылының зорлық-зомбылыққа арналған іс-шаралар
  • 2022-2023 оқу жылының сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес бойынша іс-шаралар
  • 2022-2023 оқу жылының қыз балалардың ерте жүктілікке қарсы жүргізілетін жұмыс жоспары
  • 2022-2023 оқу жылының қыз балалардың ерте жүктілікке қарсы жүргізілетін жұмыс жоспары
  • ]]>
    admin Sat, 04 Nov 2023 13:03:31 +0600
    Психолог жұмыстары http://ukibaev-maktaaral.mektebi.kz/oushylara/psiholog-zhmystary/206-psiholog-zhmystary.html http://ukibaev-maktaaral.mektebi.kz/oushylara/psiholog-zhmystary/206-psiholog-zhmystary.html
    ]]>
  • 2021-2022 оқу жылының педагог-психологтың жылдық жоспары
  • 2021-2022 оқу жылының айлық жоспары
  • 2021-2022 оқу жылының апталық жоспары
  • 2021-2022 оқу жылының статистикасы;
  • 2021-2022 оқу жылыңдағы педагог-психолог есебі
  • 2022-2023 оқу жылының педагог-психологтың жылдық жоспары
  • 2022-2023 оқу жылының айлық жоспары
  • 2022-2023 оқу жылының апталық жоспары
  • 2022-2023 оқу жылының статистикасы;
  • 2022-2023 оқу жылыңдағы педагог-психолог есебі
  • 2023-2024 оқу жылының педагог-психологтың жылдық жоспары
  • 2023-2024 оқу жылының айлық жоспары
  • ]]>
    admin Mon, 30 Oct 2023 17:26:12 +0600
    "Әлемде мейірімділік бар ма?" тақырыбында дебат сайысы http://ukibaev-maktaaral.mektebi.kz/oushylara/146-lemde-mejrmdlk-bar-ma-tayrybynda-debat-sajysy.html http://ukibaev-maktaaral.mektebi.kz/oushylara/146-lemde-mejrmdlk-bar-ma-tayrybynda-debat-sajysy.html ]]> Мақтарал ауданы адами әлеуетті дамыту бөліміне қарасты Қ Үкібаев атынлағы №37 жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесінде "Әлемде мейірімділік бар ма?" тақырыбында дебат сайысы болып өтті. Оқушылар тақырыпты жан—жақты зерттеп, терең мағыналы ойлар айтты. Өз ойларына нақты дәлелдер келтіріп, пікірлерін пысықтай білді. Қосымша білім беру педагогы Шындәулет Әбдіразақ пен аға тәлімгер Айгул Мамасариева ұйымдастыруымен өткен іс—шараға ӨӨБ ұйым мүшелері белсене қатысты.

    ]]>
    admin Fri, 17 Mar 2023 11:32:59 +0600
    Күнделік кз http://ukibaev-maktaaral.mektebi.kz/oushylara/100-kndelk-kz.html http://ukibaev-maktaaral.mektebi.kz/oushylara/100-kndelk-kz.html
    Күнделікті толтыру

    ]]>
          

    ]]>
    admin Sun, 04 Feb 2018 23:35:40 +0600
    Біздің жетістіктеріміз http://ukibaev-maktaaral.mektebi.kz/oushylara/oushylar-zhetstkter/93-bzd-zhetstktermz.html http://ukibaev-maktaaral.mektebi.kz/oushylara/oushylar-zhetstkter/93-bzd-zhetstktermz.html Біздің жетістіктер Біздің жетістіктеріміз Біздің жетістіктеріміз Біздің жетістіктеріміз Біздің жетістіктеріміз Біздің жетістіктерімізБіздің жетістіктеріміз

     


     


     


     


     

    ]]>
    Біздің жетістіктер Біздің жетістіктеріміз Біздің жетістіктеріміз Біздің жетістіктеріміз Біздің жетістіктеріміз Біздің жетістіктерімізБіздің жетістіктеріміз

     


     


     


     


     

    ]]>
    admin Thu, 16 Feb 2017 23:07:03 +0600
    Тәжрибедегі рефлекция http://ukibaev-maktaaral.mektebi.kz/oushylara/89-tzhribedeg-reflekciya.html http://ukibaev-maktaaral.mektebi.kz/oushylara/89-tzhribedeg-reflekciya.html

    Тренерлік сабақ "Тәжрибедегі рефлекция" 

    Тәжрибедегі рефлекция

     



    ]]>

    Тәжрибедегі рефлекция


     

    7 күн

    Мерзімі: 07.02.2017       

    Тренер: Тоқбаев Қазбек Өмірәліұлы

    Сабақтың тақырыбы:

    1-сабақ: Оқудағы кедергілерді анықтау. Оқудағы кедергілерді, соның ішінде жас ерекшеліктері проблемаларын жеңу мақсатындағы педагогикалық тәсілдерді таңдау және нақтылау.                                                                                                        

    2-сабақ: Оқушылардың қабілеттері және оқуға жағымды көзқарастары.

    Жалпы мақсаты:

    Мұғалімдер оқуда туындауы мүмкін барлық кедергілерге талдау жасайды және оларды шешу жолдарын ұсынады

    Оқу нәтижелері:

    Мұғалімдер өздерінің тәжірибесі негізінде кедергілерді азайтудың әдістерін әзірлейді

    Түйінді идеялар

    Сынып жағдайында оқытудағы кедергілерді білу.                                                                                                                   Оқушыларды оқытудың тиімділігін қалыптастыруға ықпал ететін факторлар.                                                                                     Оқушылардың оң көзқарасы мен оң күйі оқу үдерісінің сапасына белгілі бір жағдайда әсер етеді.

    1-сабақ

    Сабақ барысы

    Уақыты

    Тапсырмалар түрлері

    Мектеп тренерініңіс-әрекеті

    Тыңдаушылардың іс-әрекеті

    Ресурстар

    5

    минут

    Тренинг

    «Сәлем сөздің анасы, жылы сөз оның дауасы»

    Салемдесе отырып бір біріне 1 жақсы тілек тілейді.

    Шеңберде қол ұстасып тұрады, жақсы тілек тілейді.

     

    7 минут

    «Жаңбыр» жаттығуы.

     

    Тыңдаушыларға бір қолмен ғана бір парақ қағазды умаждау және сол қолмен қағазды ашу ұсынылады. Сонда жаңбырдың даусын естиді.

    1, 2, 3, 4 санау арқылы топқа бөледі.

     

    Тыңдаушылар жаттығу жасау арқылы топқа бірігеді.

    қағаз

    8 минут

    «Ашық микрофон» әдісі

    Үйге берілген тапсырманы сұрау, қайталау үшін «Ашық микрофон» әдісі арқылы бір-біріне дайындап келген сұрақтарын қоюды ұсыну.

    Тыңдаушылар дайындап келген сұрақтарын микрофон ұстаған мұғалімге қояды, микрофонды ауыстыра отырып сұрақ-жауап жүргізіледі.

    Микрафон, сұрақтар

     

    10 минут

     

    Ой қозғау

    Зейінді шоғырландыруға арналған миға шабуыл сұрақтары:               

    -Сіздер оқытуда қандай кедергілерге тап боласыздар, оны қалай шешесіздер?                                                                                                     -Жалпы оқушылардың жас ерекшіліктеріне қарай қызығушылығын арттыруды көздейтін  шағын болса да, зерттеулер жүргізіп көрдіңіздер ме?  Ол қалай жүзеге асады?

      

    Сұрақтарға жауап береді, талдау жүргізеді, қорғайды.

    сұрақтар

    20 минут

    Мағынаны тану

     

    Оқушыларға оқудағы кедергілерді жеңуге қалай көмектесу керектігі мәселелері бойынша кеңес беру стратегиясы,

    оқыту және оқу салалары туралы

    презентациялық түсінік беріледі.

     

    Зейін қойып тыңдайды, дұрыс шешім қабылдау үшін бұл қызметтің үш саласын қажеттігін ескереді. Түйінді идеяларды жазып алу үшін топта жұмыс істейді.

    слайдтар

    ҮМ 99-101

     

     

     

     

     

     

    15 минут

    «Кинометафора» әдісі

     Фильмден үзінді көрсетеді:

     А) Сұрақтар арқылы Қожаның бойындағы кедергілерді анықтайды.

    Ә) «Қазіргі таңда мектептерде оқуға кедергі жасайтын қандай факторлар бар?» деген сұрақ қояды.

    Әр топ: 1-топ: Отбасындағы Қожаның кедергісін анықтап, көмектеседі.

    2-топ: Сыныптастар арасындағы Қожаның кедергісін анықтап, көмектеседі.

    3-топ: Мектептегі Қожаның кедергісін анықтап, көмектеседі.

    4-топ: Қазіргі таңдағы Қожаларға қандай көмек көрсете аламыз?

    Бейнежазба бойынша өз пікірлерін ортаға салады.

     

    Қазіргі таңдағы оқушыларда кездесетін кедергілерді анықтайды.

     

    Әр ортадағы Қожаға әр топ өзінше кедергілерді анықтап, қандай көмек көрсету жолдарын ұсынады.

    Постер қорғайды.

    бейнежазба, флепчарт, маркерлер

    25 минут

    Презентациялық таныстырылым

    Слайд арқылы оқу мен оқытудағы кедергілерді түсіндіріп, оны жоюдың жолын қарастырады.

    Таныстырылым бойынша сұрақтарға жауап алады.

     

     

     

     

     

     

    Тыңдаушылар презентациялық таныстырылым арқылы түсінеді, кедергілерді анықтайды, оны жою стратегияларын қарастырады, сұрақтарға жауап береді:

    Проблема

    Шешу жолдары

    Шешімі

     

     

     

    слайд

    ]]>
    admin Fri, 03 Feb 2017 00:00:00 +0600